Måndag igeeen. :)

Hejhopp!
Har precis kommit hem från praktiken och har öppnat lucka 8
i min chokladkalender! Goott ! ;D
Idag var det -23, så vi var inte ute nå idag, skönt!
I morgon ska vi nog baka pepparkakor på Timmersvansen!

På onsdag äre gympaavslutning, de ska bli kul.
Jag gillar faktiskt att träna dom söta små gympabarnen. :)
Borde göra historialäxan som jag inte har gjort än, fy malin!
Men jag sitter nog här och spelar the sims hela kvällen! Hahahah!

På fredag ska jag på luciavakan! Petters band ska ju spela, såklart! :)
Men först har jag skola, och så ska jag och Linda baka lite.

Julfika som jag och Maja bakade för nån helg sen:



Hejdå! /MALIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0