Sjuk :(

Nu är det andra dagen som jag är sjuk.
Jag fattar inte vad som är fel med mig.
I morse när jag skulle duscha höll jag på att svimma,
fick sätta mig ner i duschen och mådde så illa, usch usch.

Men nu har jag äntligen fått jullov i alla fall! :)
I morgon fyller pappa år, jag och mamma ska till piteå för att handla lite.

Min kamera gick sönder i fredags!! :'(
Så nu är den på lagning. Som tur var köpte jag försäkring till..
men vad gör det, jag vill ju ha min kamera på julen.

Jag och Maja bakade pepparkakshus i söndags, det blev tjusigt! :)
Igår var Petter här och myste, vi såg morden i midsommer och lite av titanic.
Puuuss på Petter! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okey :) Du vi måste träffas någon dag! De har ju nästan gått en vecka sen vi sågs. :D

2008-12-17 @ 20:59:33
Postat av: Linn

Haha de är ja som är anonym :D sorry såg inte att de inte ståd nå namn..

2008-12-18 @ 19:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0