En måndag med Linda : )

Hejsan svejsan.
Idag vaknade jag kvart i 8, för då for Maja på sommarjobbet.
Jag kunde inte somna om så jag gick upp och duschade.
Sen var jag med Linda och vi for på byn och åt glass, det var grymt gott! [smile]
Efter det for vi till min lägenhet där vi åt varma mackor och såg OC.
Sen for vi hem till Linda där vi mest satt vid datorn. Men sen bestämde vi oss för att
bada hennes katt, vilket gick ganska bra tills varmvattnet tog slut. Stackars kisse. :P
Så det har varit en trevlig dag idag! Och tack till Linda för min nya bloggdesign! :)
Lägger upp en snygg bild på min egna lilla misse som Linda har fotat:

Min sötmisse :)   Foto: Linda K - www.lkfoto.se

I morgon hoppas jag att det blir bra väder, för det har regnat i flera veckor.
Och det tycker jag suger!  På sommarlovet ska det vara sol !
Nu ska jag ringa till min snygging och prata med han.
Jag älskar dig Petter. Puss, <3

// Malin

Kommentarer
Postat av: Marie

din katt är sötast :D <3

2008-06-24 @ 19:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0