Hemmafredag

Hej hopp.
Idag har jag städat bilen: dammsugit och torkat invändigt och rengjort utsidan.
Jag får väl hoppas att mina päron ger mig lite kosing för besväret. ^^
Funderar på att övertala min djurvänliga pappa att köpa en sån här söt kattbädd:
Pengarna går till stöd för hemlösa katter. Och bädden ser ju bara såå mysig ut.

 :love:

Jag känner mig ganska förkyld, så idag har jag bara varit hemma.
Ska vara med Petter på söndag, och kanske med Britta i morgon. :)

I förrgår var jag med Petter, min snygging som har klippt sig!
Vi for och såg en fotbollsmatch på älvåkra, sen cyklade
vi hem till min lägenhet. Det var en mysig dag! :) 
Jag Älskar Dig! <3

Tjohej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0