Ikea och Fotboll!

Igår var jag på Ikea med mamma och Maja.
Jag köpte massa saker till lägenhetet. Bla. två hyllor, en tavla, stekpanna, ny kudde,
toalettbord och hyllor till duschen, duschdraperistång, och gardiner m.m. Mycket bra!
Jag har dock varit lite onyttig, ätit både varmkorv och glass som jag kunde ha skippat. 

Sen när vi kom hem så såg vi på fotbolls-EM!
Heja Sverige, vi vann! Zlatan är bäst! [bigsmile]

Såg den här på tv för nån dag sen:
HAhahaha. seriöst, jag dog! Måste ses!



Idag har jag satt upp gardiner i min lägenhet.
I morgon ska jag äntligen vara med min snyggis-Petter!
Förra veckan firade vi 1 o ½ år tillsammans! Jag älskar dig!
Nu ska jag käka plättar!
Hejdå . (:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0