Midsommarhelgen!

Hallå! [smile]
Sitter hemma och har klämt i mig två mackor med ost o skinka.
Kom nyss hem från Petter. Vi såg klart jägarna i morse. Bra film det där. ;)
Igår - midsommar - var vi hos Petter. Vi började med att grilla, jag åt grillspett
och klyftpotatis. Jävligt gott. :) Sen spelade vi fotboll och kubb och sånt där.
Det var en rolig kväll, och det lär bli fler fester framöver när många fyller 18 snart.

I tisdags var jag på stan med mamma och köpte min nya kamera, en blå casio. [bigsmile]
Sen på kvällen for jag ner på byn och var med Jennie, Ida och Linn.
Vi såg på värsta blodiga, äckliga filmen hos Linn. Den var verkligen inte fräsch.
I torsdags jobbade jag på campingen för första gången. Checkade in fyra husvagnar
och sålde lite glass. Mycket mer hände inte, fast jag fick inte så mycket betalt.

Ja, så nu sitter jag här och slöar. Borde träna eller nåt, känner mig så onyttig.
Har väl gått upp flera kg av all mat och alkohol igår.
Mitt nyttiga liv har inte gått så bra, men godis har jag lyckats hålla mig utan i alla fall..

Här kommer några bilder från midsommar:

Grillat är gott!   Midsommar   Puss

Tjohej. / Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0