Sommarlov! :)

Hej alla.

Det var jättelänge sen jag skrev i min blogg.
Så jag får väl uppdatera mig nu.
- För det första: Det är sommarlov!
- Och för det andra: Jag har äntligen flyttat in i min lägenhet!
Sommarlov = jag SKA bli nyttig! :)
Jag får göra vilken mat jag vill, och nu ska jag fan börja ut och springa massor!!
Så härligt att bo själv, NÄRA BYN!! Petter kan hälsa på när som helst! :)
Okej, sommarlov = Godisförbud, läskförbud, fikaförbud och så.
Men jag tror inte att jag kan motstå glass. ;) Dessutom kommer det ju att
bli massa fester, det är ju inte så nyttigt, men jävligt kul! :)
Och om 53 dagar fyller jag 18 år! [smile]

Så i onsdags var det examen. Och Majas 16 års-dag! :)
Först tittade jag på niornas examen i kyrkan och sen for vi och åt på tresco med familjen.
På kvällen blev det förfest i min lägenhet. Sen gick vi till Morgan.
Men efter det åkte jag med Linn och Ida till piteå, liksom studentstaden! [bigcheers]
Sen åt vi på Sunen. Jag har ju lovat att inte dricka nå läsk i sommar,
men på fyllan och till groggvitke är det tillåtet! ;p
En jävligt rolig kväll var det i alla fall! :)

Nu ska jag kila. Hejsan svejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0