en vecka!

Nu har jag varit på Timmersvansen i tre dagar!
Har lärt mig alla namn och håller seriöst på att frysa ihjäl när vi är ute.
Jag har frysit hela dagen, flera timmar efter att vi var ute.

Igår på gympan var jag duktig och tränade lite.
Ska nog träna på söndag också med Erica.
Skulle behövas idag också, har ett halvt kexpaket i magen.. :/

Stress, stress, stress är mitt liv.
Är rädd att försova mig, är rädd att göra fel på praktiken,
Är rädd för studenten. Vad ska man göra då?
Plugga? Jobba? Kommer jag ha kvar min lägenhet?
Kommer jag att ha kvar mina vänner?
Jag måste träna. Är beroende av socker! ångest.
Blä blä blä.

Men men.. ingen kan ju inte stoppa tiden..

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0