Hej.

Igår var det skola. Hade en lektion och sen satt jag i en
timma och försökte att räkna en halv jävla sida i matte!
Ekvationen på en lutning..
y1 - y2 / x1 - x2 = K 
3-(-1) / 2-1 = 4/1 .   K= 4
Y-y1 = K(X-x1)
Y-3 = 4(x-1) . =   Y= 4x -4
Hjälp?

Såg idol med Jennie och Linn igårkväll! :) 
Tycker att det var jävligt bra att Lars åkte ut, han var bara dryg och jobbig.
Nu slipper han ju förknippas med idol, som han själv sa att han inte ville.

Jag tyckte att Kevin var bäst!!
Lite tråkigt dock att man inte får tycka som man vill..



Idag ska jag vara med Petter, som har köpt en ny keyboard,
och det är coolt tycker jag. För han är bäst i hela världen på att spela! :)
Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hihi, jag svarade på ditt brev igår och där hade du skrivit att Lars minsann var bäst ;) Nu har du post att vänta =)

2008-11-10 @ 21:20:42
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0