helg helg.

Måndag idag. Men jag tänkte skriva lite om helgen.
I fredags hade jag bara en lektion. Så jag for till Linda och jobbade lite
med projektarbetet! Nu har vi kommit igång ganska bra, tycker jag! :)

Sen åkte jag hem till Strycktjärn med mamma och Maja.
Vi hade familjemyskväll, åt massa gott, såg idol och hade fotbad! ;P
Vi tänkte färga håret på varandra, men vi sköt upp det till lite närmare jul.

På lördagen fixade jag i mitt fotoalbum som typ är halvklart nu.
Sen for jag ner på byn och var med snyggis Petter! :)
Vi hade myskväll, såg på dansbandskampen och åt chips! ;D

En mycket mysig helg! :)
Nu ska jag snart ut och äta på Café Storgatan med Jäni !
Pusshejs! :     *


Maja och jag!

Kommentarer
Postat av: arn

god mat :)

2008-11-24 @ 22:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0