Snart är det jul! :D

Snart är det jul och det är bara så mysigt!
Nästa vecka ska vi baka pepparkakor och börjar julpyssla på Timmersvansen!
Jag har pyntat lite, tänder massa ljus och lyssnar på julmusik! :D
På söndag ska jag mysa med Petter på skyltsöndag! :)
Finns det nåt bättre? Jag älskar julen!

Här låtarna i "Malins julfavoriter"! ;D

Sissel Kjirkjebø & Tommy Körberg - Julen Är Här
Adolphson & Falk - Mer Jul
Dean Martin - Let it snow! Let it snow! Let it snow!
Busungarna - Tomten jag vill ha en riktig jul
The Boppers - Jag drömmer om en jul hemma
Jenny Öhlund - Låt Julen Förkunna
Werner & Werner - Vår julskinka har rymt
Jerry Williams - Tomten Kommer Snart
Snowstorm - Jul
Just D - Juligen
Jan Malmsjö - Jul Jul Strålande Jul
Christmas Crackers - När julen kommer till stan
Sofia Källgren - Sprid ditt ljus
Wham! - Last Christmas
Christer Sjögren & Vikingarna - Bereden väg för herran
Lili & Sussie - Bjällerklang
Sanna Nielsen - Där bor en sång
Mariah Carey - All I want for christmas
Loa Falkman - När det lider mot jul
Drängarna - Jag fångade en räv

/ Malin


Kommentarer
Postat av: britta

Haha men det är för att stina klagade på att jag aldrig uppdaterade längre så jag var tvungen att ta igen massor ;D åsså hade jag ju massa nya bilder i kameran å blogga om så då gjorde jag bort det och bloggade om allt samtidigt ! ;D

2008-11-27 @ 18:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0