Min konstiga dröm!

Inatt drömde jag en konstig dröm!
Det började med att jag trodde att Petter var otrogen,
för han hade smygit ut till ett hotellrum. Men det visade sig
att Petter hade blivit biten av en varulv, så därför var han tvungen
att smita ut varje gång det blev fullmåne!
Men nu när jag visste detta så gick vi till en affär där vi skulle
köpa medicin som botade honom från att bli en varulv.
Expediten bad oss komma till lagret där hos visade oss en ny
och god medicin som bestod av skumbananer med lakritssmak!

YEAH! :D
men som tur var, så var ju allt en dröm!
Och Petter är min Älskling! <3

Kommentarer
Postat av: britta

haha men malin , så grotesk dröm ! ;D

2008-10-13 @ 21:30:58
Postat av: Evelina

Shiit vad gott skumbananer med lakritssmak lät! Kan inte det uppfinnas? (a) Sån medicin skulle iaf jag vilja ha =)

2008-10-16 @ 21:17:27
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0