Myshelg :)

I fredags var jag med Linda och vi jobbade lite med Projektarbetet.
Det känns som att vi har kommit en bit på vägen nu. :)

Sen for jag hem till strycktjärn, skönt att vara hemma.
Och så fick jag ju träffa min älskade Missemaju! <3
Det går inte att förklara hur man kan älska en katt så mycket !!


På måndag börjar praktiken, 10 veckor på skola / dagis.
Pedagogiska uppgifter, massa bus och vara ute i höstväder.
Och snart kommer nog våran badtunna! :) Härligt att värma sig där
nu när det är så kallt ute! Det snöade ju faktiskt i fredags!

--------------------------------------------------------------------------

Igår var jag med tjejerna och åt god mat på ÄP.
Sen for vi till Idas stuga där vi såg film och bastade.
En av filmerna var verkligen läskig, och räddast var nog jag! ;D
Och så åt vi massa smaskig paj och kladdkaka! Mums!

Sen sov Petter över hos mig och höll mig trygg efter den läskiga filmen!
Han är bäst, min älskling! Nu har vi varit tsm i 1 år och 10 månader! <3

Jag älskar Dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0