Torsdag!

Nu ska jag snart iväg till Lekeksolan där jag är på praktik nu.
Jag har börjat både kl 7:00 och 12:30 den här veckan. ;D
Vi har gjort planeter i papier-maché, målat dom och jobbat om rymden!
På morgon ska vi på äventyr, och igårkväll var det pizzakväll på fritids! Yeah! ;D

Men men, praktiken går väl bra, och snart kommer våran badtunna! :D
Jag undrar när skolkorten kommer? :>
På lördag far jag till Kiruna på tävling, mina små gympatjejer ska ju tävla!
Tåget går 06.17 och vi kommer hem 22.36.. toppen (y)

Nu måste jag skynda mig till praktiken! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack för ditt brev, fick det igår =). Ja vi borde verkligen träffas snart! Jag vill ju komma till dig då ni fått hem badtunnan ;D

2008-10-16 @ 21:24:49
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/
Postat av: Anonym

sånna där papirmaché planeter gjorde vi också i ettan:)

2008-10-17 @ 11:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0