4 september

Hej hösten typ! - Jag gillar hösten. :)

Och jag gillade hösten för två år sen !
För det var då som jag och Petter  började träffas lite då och då. ;)
Idag hade jag tänkt att fara på Korpen och träna boxersize
- men jag är bara sååå laat.. så jag sket i det och for hem till stryckis ist.

Nu har skolan börjat på riktigt, och snart flyttar Maja till Piteå.
I helgen blir det kanske fest!
Och den 27 september laddar vi inför bartömningen på kac! ;)



Igår var jag med Petter, det var mysig som vanligt!
Jag älskar dig mest av allt! <3


Kommentarer
Postat av: ARN

bartömning gillar vi !

2008-09-04 @ 21:46:01
Postat av: Evelina

Åh boxersize är verkligen jobbigt! Vi har läxa i idrott att prova på en ny idrottsaktivitet och sen skriva om den, så ikväll ska jag på ett corepass.



Bartömning lät inte dumt du, jag kommer typ! ;D

2008-09-07 @ 14:00:03
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0