Älvsbyn - Haparanda - Torneå

Igår var vi på studiebesök på brandstationen med skolan,
det kändes lite mellanstadiet.

Sen hittade vi Jennie stulna cykel, fast den var sprayad svart!
Och vi hittade boven också! Linn ägde honom så att han erkände!
Moahha! ;D

Efter skolan åkte jag och klasstjejerna iväg till Happis
Först gick vi på Alko, där vi kom ut med typ 11 påsar ! ;)
Sen blev det Ikea, skopunkten och lite andra affärer.

På kvällen var det myys med Petter! <3
Jag älskar dig så otroligt mycket! Pussss! ;*

Nu ska jag hem och göra middag för att fira min mor! ^^
Hejdå!

Shopping i Finland:

         

Vi åt på Frasses:                                              Jag och Linn på Stadium:
              


Kommentarer
Postat av: Evelina

Grattis i efterskott till Rigmor, och även till dig på din "mellannamnsnamnsdag" :)!

2008-09-20 @ 15:02:05
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0