Fest , fettodag och skolfoto !

Idag vare skolfoto! Yey, vi var snyggaste klassen ! :D
Snyggpetter har klippt sig, mums! <3

I lördags var det bartömning på kac, och förfest hos mig.
Jag, Jennie och Linn åt tacos och sjöng sing star.
Sen åkte vi bil, köpte godis och for kanis där det var partyy ! ;> 
På natten sov jag hos honey och åt massa chips till frukost.

Söndagen var fettodagen nummer ett !
Började med pizza på äp, sen for vi hem till mig och såg
tre filmer (två wallander), åt chips och dippade i ostsås! ;D
Mums!!

En vecka kvar på skolan, sen blir det 10 veckors praktik.
Nu har jag lektion! PUsssselipuss /flash gordon!!
Jag älskar Petter! <3



Klass Bf-Op 3

Kommentarer
Postat av: Linn

Mums det blir samma sak nästa helg :D

2008-09-29 @ 16:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0