hejhå !

Heeej .

Igår hade vi orientering på skolan, och jag måste erkänna
att det faktiskt inte var så himla jättetråkigt.
Jag och Lotta tog 15 av 20 kontroller! :)
Och Lotta klarade körkortet igår, Grattis! :D

Efter skolan for jag och Petter och åt pizza på ÄP. Mums :)
På kvällen hade jag gymnastikträning, jag var ensam tränare.
Men det gick bra ändå, dom är så söta mina så gymnaster.

På fredag bär det av till Haparanda med Ida, Linn, Jennie och Anna. ;)
Vi ska på alko, ikea, skopunkten och candy world! :D
Yeeeaaah !

Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha vad roligt, när vi hade våran "roadtrip" i onsdags besökte vi 4 ställen och det var just alko, ikea, skopunkten och candy world ;D

2008-09-20 @ 15:00:15
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0