Stressad Malin.

Jag får så lätt panik över saker och blir stressad!
Och när jag blir stressad så blir jag väldigt lätt arg. (varning!)

Just nu har jag panik över tre saker i mitt liv.

1. Körkortet som aldrig någonsin kommer att bli mitt.
2. Balen! - Omg! Var köper man en klänning? Hur ska man ha håret? Vad kostar allt? 
3. Skolkortet den 29:e september. Jag måste köpa nya kläder, Nuu!

I morgon ska jag klippa mig! :)
Har lite panik över det också. Tänk om det inte blir snyggt inför skolkortet?
Jag är nog ett kontrollfreak. Kanske är det därför alla tycker att jag klagar så mycket.

Jaja. Nu ska jag fara på hallen och hålla i söndagsträningen.
Förresten! Är det någon som vet om det är tjejkväll i Piteå på torsdag?
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0