Tjejkväll och andra kvällar .

I torsdag var det tjejkväll i Piteå!
Mina skor som jag ville ha fanns inte i min storlek, snyft. :(
Gjorde två hål i öronen, men det ena blev snett, så jag var tvungen
att ta ut det. Ska dit på tisdag och göra om det, det gör nog ont.

Jag, Jennie och Linn åt på Thai Garden, och det var gott tyckte vi!
Eller i alla fall jag och Linn tyckte det. Jennies mun brann upp!
Bussturen hem var ju oxå helt okej, det är tur att vi har bra humor! ;>

Ikväll fyllde Linn i sin tatuering och jag & Jennie följde med som stöd!
Det blev snygg och bra! Sen såg vi på Linas kvällsbok, igen! :)

I morgon blir det lite fest, och det ska nog bli roligt !
Tjingeling!
// Gundval, som fiskar och fiskar .. ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0