bajsförkyld

Ååh, jag förstår verkligen inte hur jag ska orka Engelska Nationella i morgon!!
Jag har ont i huvudet, är jätteförkyld och vill bara sooovaa!

Idag när jag hade körlektion höll jag på att bli påkörd! :O
Jag körde på en väg, kom från höger och en gubbe bara körde rakt mot oss!
Jag fick nitbromsa för att inte bli påkörd! Hallå? Hört talas om högeregeln?
Dessutom körde jag den nya röda bilen idag. :)

Nä, nu ska jag gå och vila lite.
Min söta mor har köpt ett nytt nässpray åt mig för 96 kr!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du gör verkligen jättesnygga headers! jag såg att du hade skrivit på msn. Jag är ju inte hemma nu, men då jag är hemma kanske jag kan skicka några bilder som du kan få pyssla med? :)

2009-04-28 @ 09:26:03
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/
Postat av: Samma

Ja det ska verkligen bli jätteroligt :D

jag åker med malin och Camilla =)

2009-04-28 @ 12:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0