Malin <3 Läxor

Detta är vad jag har att göra på skolan för tillfället :

  • Nationellt Prov i Engelska B.
  • Glosor + grammatik prov i Engelska B.
  • Muntligt förhör i Engelska B.
  • Hemprov + egen träningsperiod i Idrott.
  • Skriva rapport om Kina i Sammhälls.
  • Skriva rapport om Min egen historia i Historia A.
  • Elförbrukning + grupparbete i Naturkunskap.
  • Redovisning Handikapp i andra länder i Människor i behov av stöd.
  • Skriva brev till femmorna i Förskola, skola, fritidshem.
  • Komplettera praktikuppgift i Förskola, skola, fritidshem.
  • Nationellt Prov i Matte B.
  • Skriva rapporten till projektarbetet klart.

    Dessutom vill jag hinna med detta också innan sommaren:
  • Ta körkortet.
Åh vad jag älskar att plugga!!! .. Not!
Fyfan vad skönt att ta studenten! Aldrig mer läxor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0