Onsdag

Idag hade vi Nationellt Prov i Svenska B.
Vi satt från åtta till halv elva och skrev, men sen fick vi sluta. :)
Jag skrev en artikel som hette "konsumentmakt", jag hoppas att den blev bra!

Sen for jag till Linda och vi jobbade med projektarbetet.
Vi fotade framsidan till boken som ni kan se på lindas blogg:
http://lindakarlstrom.blogg.se/2009/april/kalasdags.html

Äntligen har jag beställt klipptid! Den 21 april ska jag klippa mig på Tidlöst.
Jag vill ju ha långt hår på balen så det går att göra nån snygg uppsättning,
men jag vill ändå klippa nåt kortare och annorlunda, är så less på allt långt hår.
Men men, dagens i-landsproblem typ.

Visstja, igår klarade Petter körkortet! <3
Så vi for en sväng till Piteå och såg på bio; Kenny Begins!
Filmens bästa replik: "Jättegärna!!" ( eller Jättehjärna!!)

Nu ska jag diska!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv: Ja det har vi =), men vi provade ju ut dom redani november, ni gjorde väl inte det förrän efter nyår typ? :P

2009-04-02 @ 20:37:59
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0