Påsklovet

Jag tänkte att jag skulle göra en liten sammanfattning på lovet här! :)

I måndags var familjen i Voutner där vi fick kämpa oss genom
snön för att komma fram till stugan! När vi väl var där så grillade
vi och myste hela dagen innan vi for hem.

På tidsagen for jag till stan med mamma och Maja.
Jag köte en tröja på Monki och lite annat. Sen hämtade vi Evelina på
busstationen och for till storheden för att handla och äta middag.
På kvällen såg vi dubbla avsnitt av Desperate Housewifes ! :D

Onsdagen började med körlektion, och efter det gick jag och Evelina
på Centrum och fikade. Sen gjorde vi kycklingwook i lägenheten! Gott men startkt! ;)
Och på kvällen kom Linn och Jennie och såg film med oss!

På torsdag for Evelina hem och jag gick till Ugglan på anställningsintervju!
Områdeschefen visade mig runt på avdelningarna och pratade på om allt möjligt.
Så nu har jag åtta veckors jobb att se fram emot i sommar! Pengar, pengar! :D

Igår och idag har jag myst med Petter. Sen hade jag körlektion.
Och gissa vad!? Jag har bokat halkbanan, inte dåligt! :D

Nu ska jag göra mig klar för att fara till Ida på fika, för hon fyller 19 år idag!
Tjingeling! /Malin



Lite bilder från Voutner, shopping och dagarna med Evelina! :)

         

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0