Torsdag

Det är väldigt tunna väggar i min lägenhet. Jag hör min granne (som är lite utvecklings)
hon sitter och skriker "Jaaaa!! Sverige, Sverige!!". Jag gissar att hon ser på hockey på tv!
Nu skriker hon "Kom igen nu Sverige, skjuut!!" Hahha!

Har precis fixat håret inför kvällen.
Det blev vääldigt mycket volym nu jämfört med innan jag klippte mig!
Jag känner mig som den där tjejen som har jättetuperat hår, hon ser ut som en fyrkant.
(och om hon mot förmodan skulle läsa min blogg så kan hon få ett tips av mig: 
tagga ner lite med tuperingen och hårsprayet, okej?)

Nä, nu ska jag klä på mig nåt fint, om jag hittar nåt.
Sen ska jag till Petter! Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0