Fredag

Ja, ikväll skulle det bli klassfest och utgång på pentryt!
Men det blev att sitta hemma i strycktjärn. Igen.
Jag anstränger mig faktiskt, planerar fest och hör av mig!
Men som vanligt är det något annat som är viktigare. Folk som är "trötta" och inte orkar..

För andra helgen i rad sitter jag hemma utan något att göra.
Känns som att jag aldrig gör nåt roligt. Bara plugg och dator tills jag går och lägger mig.
Nu är jag negativ. Ursäkta denna blogg, men jag är så besviken.

Och jag saknar Petter ! <3



Och mitt nyttiga liv gick ju jättebra. Inte. Skärpning!
Efter påsk börjar mitt nya (nyttiga) liv och det LOVAR jag!


~
Beyonce - Halo ~

Kommentarer
Postat av: steff♥

ok.

men mina bilder är ganska små typ 3mb "mg"

va händer idag?

glad påsk!

kram

2009-04-11 @ 08:15:35
URL: http://hotlikeyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

men ikväll ska du inte sitta hemma !!!

2009-04-11 @ 12:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0