Födelsedagen!

Hejsan !

Idag blir jag 19 år, och jag har så tur att jag är ledig idag!
Petter kom hit igår och på kvällen tog vi oss ett dopp i badtunnan.
Mamma hade hängt upp lyktor i träden, gjort goda grillspett och drinkar!
Det var såå mysigt! :)

Idag kom lite släkt hit på fika, och sen for jag, Petter och Maja till Sikfors där
vi solade och badade lite i poolen. Sen bjöds vi på tortillagratäng, min favorit!
Nu ska jag sätta mig på altanen och njuta lite av min lediga dag.

Här kommer lite bilder från dagen, klicka för större bild:

         

    

Igår hade vi 102-års kalas på Ugglan! En av våra boende's syster fyllde år,
så hon kom med tårta till hela avdelningen! Hon är otroligt pigg för sin ålder! :P
Nu har jag bara fem dagar kvar på Ugglan!

/ Malin

Kommentarer
Postat av: britta

Men Malin , klicka på länken ;D Alltså 'sugen' ;D

2009-08-06 @ 23:46:49
URL: http://intesnabbast.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott!

2009-08-13 @ 18:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0