Gratis fotobok !

Jag läste på Lindas blogg om det här fina erbjudandet !! ;)
Om man skriver om Fujidirekt's fotobok på sin blogg, så får man en gratis fotobok! :)

Gå in på Fujidirekt's hemsida eller Klicka här  för att komma till erbjudandet!

Jag har alltid velat ha en fotobok, men det har ju som har aldrig blivit av.
Men nu när man får en gratis fotobok så måste jag ju såklart göra mig en!
Jag tror att det blir en bok med bilder från balen och studenten, men vi får se.
Det är ju kul att ha kvar såna bilder i framtiden! Och det är ju lite finare och
mer speciellt att ha bilderna i en fotobok än att bara ha dom på datorn!


Kommentarer
Postat av: Anonym

funkade det? :P

2009-08-24 @ 17:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0