Idag

Varför ska allt kosta så mycket!?
Till och med att arbeta som volontär i några veckor kostar 15 000 kr !!
Det är ju helt sjukt att man kan ta så mycket betalt av någon som vill arbeta gratis!

Idag har jag lämnat lite jobbansökningar i Piteå.
Sökte bla. på Café Piteå, men det var en väldigt skrämmande turk som var chef.
Han förklarade hur mycket man måste kunna för att jobba där och att det
var ett mycket svårt och stressigt arbete! Det lät ju väldigt positivt .. inte

Jag och Maja hoppade studsmatta för någon dag sen (haha, ja vi är så mogna!)
och hon råkade knäa sig själv under ögat! Så nu har hon värsta blåögat, hehe! ;D

På onsdag börjar gympaträningarna om, och då har jag ju i alla fall
min enormt feta lön på 20 kr i timmen att se fram emot!! YES!!

Nä.. Nu har jag inget mer att uppdatera.
Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0