LedarCamp

Jag har ju inte skrivit att jag ska på LedarCamp en helg i september!
Jag fick ett brev för någon vecka sen där det stod att jag har blivit uttagen
att vara med på ett läger för unga idrottsledare, det är i Norrbyskär, i Umeå. 
Jag tror att det är några fler tjejer från Älvsbygymnasterna som också ska åka.
Det kommer nog att bli spännande. :)


LedarCamp: Folksams Idrottsfond utvecklar unga idrottsledare.
LedarCamp genomförs under 2009 på sex platser i landet och är ett läger som inspirerar och stimulerar
unga ledare att fortsätta utvecklas inom idrotten. Sammanlagt kommer över 400 idrottsungdomar med ledaruppdrag i åldern 18-25 år, lika många pojkar som flickor, att ges tillfälle till erfararenhetsutbyte och personligutveckling. I Norrbotten delar Folksams Idrottsfond ut 20 stipendier i form av LedarCamp till unga ledare. Under en helg får ca 100 unga ledare från Västernorrland, Jämtland/ Härjedalen, Västerbotten och Norrbotten träffas för en rolig, stimulerande och upplevelsefylld helg!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad roligt det där lät!



Och din blogg har blivit snygg =)

2009-08-27 @ 08:16:36
URL: http://lindakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0