Lördag!

TJOOSAN!
Sista dagen på Ugglan i morgon! Hääärligt !
Men på måndag blir jag ju arbetslös, och det känns inte lika kul.

Jag och Maja varit och solat och badat både på Pitehavsbad och på
selholmen i veckan. Så härligt med massa sol! Nu vill jag ju ha sommarlov!

Ikväll har jag varit en sväng på kvartersfesten på kolmilavägen, hos Petter.
Det var trevligt, god mat och roliga lekar. I alla fall kul att titta på de som lekte. ;)
Petter går ju på kryckor så vi var publik såg på istället.

Men nu ska jag sova så jag orkar jobba min sista dag i morgon..
10 timmar, delad tur, min favorit !! <3

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej, ja jag har de jättebra! hoppas du har det bra?

2009-08-11 @ 03:13:56
URL: http://ericaajohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0