Tisdag!

Hejhej!
Jag är less på det dåliga vädret, vart tog sommaren vägen?
Idag ringde Ugglan, jag ska jobba i morgon 8-16. Tummen upp!

Idag har jag och Ida varit på byn för att presentera oss för alla
områdeschefer och vikariesamordnare, men alla var på möte hela eftermiddan,
så det gick inte så bra! Vi gick på Café storgatan och fikade istället. :)

Jag är så orolig över hösten och vintern och hela året!
Vet inte vad jag vill göra, om jag får nåt jobb, om jag ska följa till Norge!?
Man vill ju inte bara sitta hemma och vara arbetslös.. ..

I söndags var det födelsedagsfika hos Snygging! :)
På kvällen såg vi baksmällan och spelade lite wii!  Puss på min snyggpetter!! ;)

Äh, nog bloggat för idag!
Ni får en bild på världens snyggaste kille här <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0