Atjo, prosit, snörvel, host!

Jag har har blivit grymt jävla enormt förkyld !
Mina vänner tycker att jag är äcklig för att jag snorar så mycket! Schysst, va? ;P
Snart har jag ingen hjärna kvar, så mycket som jag snyter mig!
Hur mycket snor kan det finnas i en människa alltså?
Hm.. vilket mysigt inlägg det här blev..

Idag gjorde vi religionsprov, och tro det eller ej, MVG till mej!! Oh my God!
Det fanns ju dock andra som hade problem med vad Kristendomens heliga bok
heter! Hahah, så söt, hon får förbli anonym! ;D

Hade gympa ikväll. Jag har äntligen lärt mina gymnaster ett musikfristående!
Dom är så söta när dom skuttar omkring och försöker göra vackra rörelser.

Allt för idag. Snörvel Host.


/ Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0