Party-Lördag!

Hejhej!
Party i lördags. Känner mig lite sliten, men det var grymt kul! :)

Kvällen börjades med middag på Tresco, med tjejerna.
Efter det gick vi till Jennie där förfesten var. Vi sjöng sinstar och spelade "jag har aldrig".
Sen bar det av till Piteå i partybussen! Jag har blivit hes av allt sjungande! ;)
In på Pentryt där vi dansade och festade till halv två. Stripsmeny på Max och sen hem.

Idag har jag ätit palt i strycktjärn, gott!
På tisdag ska jag till Maja i Piteå och se på "i taket lyser stjärnorna" på bio med henne!
Nu ska jag snart fara på gympan! Hejdå!


Bilder från lördagen:
        

fler bilder finns på www.maliin_n.pixbox.se/

Kommentarer
Postat av: bobby

Heta brudar ;D

2009-02-04 @ 21:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0