Tisdag

Hejhej!
Jag kände att det var dags för en liten uppdatering här på bloggen.
Idag har jag, Linn och Jennie pluggat hela långa dagen på religionsprovet i morgon!
Idag hade vi engelskaprov, det gick väl okej, tror jag, hoppas jag..

Jag har blivit jätteförkyld idag, så det blir inget bad för mig i morgon. Tyvärr!! ;)
Men jag hoppas att jag är frisk på måndag, för då bär det av till EGYPTEN !! :D
Åh vad jag längtar till lite värme! :)

Var på stan i lördags och köpte bland annat en kjol, lite smink och sånt där.
Och så köpe jag ett nytt fotoalbum, så nu är snart alla bilder i ordning! ;)
På fredag ska jag på barnkalas hos Anna som fyller 19 år, Yey!

Nu måste jag diska! Adjö!


Här är pluggistjejerna:

Kommentarer
Postat av: SARAH

Hejsan!:D

Har du ätit någon semla idag? då? Svara gärna på det i mitt inlägg dagens fråga:D Tack på förhand!:)

2009-02-24 @ 22:45:37
URL: http://sarahdem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0