Myshelg

Hejhej!
I fredags var det skola som vanligt.
Nästa torsdag ska vi pröva studentmössorna!! Fatta, snart tar vi studenten!!

Efter skolan for jag hem till strycktjärn och åt tacos. (tacos-dagen!)
Sen for jag till läggan, och så kom Jennie och såg Let's Dance.
Och sen kom Linn också, och vi hade sleep-over hos mig! yeah!
~ Blondinbella <3 Hasse Aro ~

Igår var jag med min mysiga Petter! Vi har sett ut halva Grey's Anatomy-boxen nu!
Jag älskar dig, mest av allt! <3



Nu har jag gjort klart alla mina fotoalbum!
Men jag måste till stan nån dag och köpa ett nytt album.
Jag beställer mina bilder från den här sidan: www.fujidirekt.se


Kommentarer
Postat av: Majsi

I like bilden på oss!;>

2009-01-22 @ 16:28:20
Postat av: felicia

Känner smått igen bilden på dje och lammet,var det på samma ställe som ni har visat oss ngn gång för längesen eller är jag helt ute och cyklar ;)?

2009-01-25 @ 20:34:59
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0