Söndag

Åh, idag var ungarna på gympan såå jobbiga.
Dom vägrade att lyssna och sprang bara omkring och lekte.
men men.. dom är ju bara barn, man kan ju inte tvinga dom. :)

När jag kom hem från gympan tog jag en lång varm dusch,
sen smörjde jag på min bästa hudkräm och så har jag målat naglarna röda! 
Hihihi. :)
Idag städede jag bort julen, lite sent, jag vet. Nu är det inge julmys längre. :(

I morgon är det skola igen. Jag vet inte om jag ska vara med på trippelbollen..
Om laget vinner så får vi fara till stockholm typ, det skulle ju vara kul.
Fotboll och volleyboll går väl bra, men jag är ju så sjukt dålig på innebandy!
Jaja, vi får se.

Tjingeling! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0