Hemma igen!

Hej hej !
Nu är vi hemma från Egypten! Det har varit jättevarmt och härligt!
Vi har solat och badat, sett på pyramider och besökt det Egyptiska museumet.
Vi åkte även ut till en ö där vi solade och snorklade bland korallreven i Röda havet.
Ja, det har helt enkelt varit en bra resa! Lägger väl ut lite bilder sen! :)

Mest av allt har jag saknat min snygging Petter!
Igår myste vi heela dagen! Jag älskar dig sötis!! <3
Ikväll har jag sett film med Jennie och Linn. Vi såg precis klart Saw 5, fyfan alltså!
Det är inte en mysig film. Och så såg vi Patrik 1,5 haha!

I morgon är jag ledig från skolan! skönt!
Nu ska vi se den tredje filmen, 10 kr/ hyrfilm på konsum är ju inte dåligt!!
Tjingeling! / Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0