Studentbalen 2009

Idag ringde jag till han som håller i Studentbalen i Piteå 2009,
eftersom det inte verkar vara någon i elevrådet som orkar engagera sig och ta ansvar.

Detta fick jag veta:

* Studentbalen 2009 är den 9 juni.
* Självklart får alla från Älvsbyns Gymnasium gå på balen i Piteå,
att dom på Strömbacka ville ha en egen bal utan oss var bara ett dumt rykte.
* Biljetterna har inte släppt än. De försöker förhandla priset så att det inte ska bli så dyrt.

Jag har fixat klänning och frisör, men det är en del kvar att fixa.
Fast det är ju några månader kvar. ;)

Kommentarer
Postat av: britta

Synd bara att det är många som inte vill fara till piteå längre .. Pite är inte så glammit som alla tror .. Men en bal i pite är bättre än ingen bal alls : )

2009-03-23 @ 20:31:17
Postat av: britta

det har alla andra också trott innan dom har varit där .. Nae , jag tror inte jag far till piteå faktiskt :/

2009-03-24 @ 09:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0