Tisdag

Nu känner jag att det är dags att uppdatera lite här!

Idag körde jag manövreringstest på kanisparkeringen!
Det gick bra och var ganska kul, men resten av körlektionen gick skit..

Nu är det typ 4 veckor kvar av skolan, och jag har massor med läxor!
Det är så mycket att göra, så jag kan inte bestämma vad jag ska börja med!

På fredag och nästa tisdag har vi nationellt prov i Engelska B och Matte B.
Jag räknade ut mina poäng idag, och jag har 350 poäng för mycket.
Så jag måste ta bort några kurser, men det löser sig nog.

Nästa vecka ska jag och Linn testa våra balfrisyrer hos Hilda och Frida.
Det ska bli kul, nu börjar ju balen närma sig! :)

Nä, nu måste jag plugga!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag körde manövreringstestet med Maria :) Det kan inte gå bra alla gånger! Och jag kan meddela att jag tyckter halkbanan var skitläskig ;>

2009-05-05 @ 18:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0