Fredag :)

Hejsan!

Nu är det såhär, att jag ska berätta en sak!
Igår och idag har jag varit på folkhögskolan för att pröva på volontärlinjen.
Eftersom jag är arbetslös och inte får nåt jobb så är det ju lika bra att gå skola
och få studiebidrag under tiden som jag funderar på vad jag ska göra i framtiden.
Idag var det i alla fall föreläsning av en tjej som hade jobbat som volontär i Euqador.

Igår var jag med Britta, det var länge sen, men kul! ;D
Vi såg Idol (såklart!) åt massa popcorn och satt nötte dator! :)

Ikväll tror jag att jag ska till Petter! :)
Han är snyggast på hela jorden! Puuuussssssssssssssss! <3

Har förresten inte lagt upp nån bild sen jag färgade håret.. så jag gör det nu! :)
Hejjrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0