Jag kan fortfarande !

Igår var jag och Jennie på Älvsbyvärken efter min träning,
vi hoppade studsmatta och jag övade lite på mina gamla konster i gymnastiken,
som inte längre är så fina och stabila som de brukade vara!
Det är ju nästan 3 år sen jag slutade träna nu!

Men jag kan fortfarande lite !! Och det är jag stolt över!


(dåligt filmat med mobil)

Nu ska jag föra över lite bra musik på mobilen som jag kan lyssan på under
bussresan till Umeå i morgon! Jag ska ju på Ledarcamp i helgen!
Ett läger för unga idrottsledare, det kommer nog att bli kul! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser bra ut det där Malin :D snart är det tävling för dig ser jag! hehe och som svar på frågan; jag kommer till Sverige i december ^^

2009-09-11 @ 03:01:41
URL: http://aspecialmind.blogg.se/
Postat av: Moa

Studsen sitter fortfarande i :) Du kan ju lätt vara med på Lagcupen!

2009-09-15 @ 20:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0