LedarCamp

Nu är jag äntligen hemma från LedarCamp i Norrbyskär utanför Umeå.
Det var jag, Evelina, Julia, Josefin och Anna som åkte från älvsbygymnasterna!

Jag ska försöka berätta lite kort om helgen.

På fredagen åkte vi lyxbuss till Norrbyskär, stora mjuka soffor längst
bak i bussen och så fick vi baguetter och cola! Efter några timmar var
vi framme och åkte färja över till Norrbyskär där lägret var.
Väl framme fick vi gå en guidad tur runt de tre öarna.. Det var inte alls
intressant och vi var alla hungriga och ville se var vi skulle sova!
Men tillslut kom vi fram till lägergården och fick middag.

Lördagen började med frukost och föreläsning / diskussion!
Alla där var verkligen jätteseriösa och även ganska töntiga, om
man nu får säga så.. Efter lunch var det teambuilding och samarbetsövningar!
På kvällen bastade vi och badade badtunna!

På söndagen var det lite föreläsning, lunch och hejdå. Sen åkte vi
färjan över till fastlandet och skyndade oss in i lyxbussen för att få 
dom bästa platserna! Stannade på Frasses och köpte skrov!

Ja, det var ganska kul, lite töntigt, men helt okej faktiskt! 
Här kommer lite bilder, några har jag har snott från facebook:

  

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0